Hur jag vill vara...

Jag vill verkligen vara en BRA mamma. jag vill vara kärleksfull, lära mitt barn självrespekt och respekt gentemot andra, lära mitt barn att man får tycka och vara som man vill. Jag vill laga bra mat och ge mitt barn det bästa, jag vill absolut inte skämma bort mitt barn men jag vill aldrig att det ska känna saknad av något. jag vill vara i bra form med mycket energi så jag orkar med o busa och gå långa runder med det. Jag vill få mitt barn att uppskatta frukt o grönt istället för godis (även om den ganska naturligt kommer lära känna godis av sig själv när den växer upp). Jag vill vara en arbetande kvinna, jag vill vara en mamma, jag vill vara Jonathans sambo och jag vill vara LINA.





Kommentarer
Postat av: katarina

Du kommer att bli en alldeles utomordentlig mamma Lina. Dina fina värderingar kommer att överföras till din lilla baby.

2009-04-20 @ 16:51:38
Postat av: jessica

sv: tack! :d det känns jätteskönt faktiskt.



p.s. vem vill inte? :P

2009-04-21 @ 19:07:38
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0