inga bilder.

nej får inte in några bilder än. Idag var jag mest i vägen och kände mig allmänt irriterad och tung så jag gick ut och satte mig på balkongen idag. inte mkt för mig att gära ändå. svärföräldrar, mina flräldrar, älskling och andy fyllde tre lass till tippen, nu är hela lägenheten strippad!! när dem ryckte ner skåp i köket bkev där hål rakt igenom till stora rummet så där får tapetseras om :P

Emelie kom och höll mig sällskap på balkongen, så himla roligt för vi har fått så bra kontakt :)! hon förstår mig VERKLIGEN! ;)

nu servar jonte o andy ventlier så jag passade på att ta en dusch och sätta mig här.

Bebis har bestämt sig för att dryga sig med mamma idag ;) Bebi ligger VÄLDIGT långt ner och putar med huvud eller rumpa? och trycker på ganska obehagligt. Ibland när jag har varit på toa och ska resa mig har snutte lagt sig märkligt så jag knappt kan sträcka på mig.. tänk att min bebis är 20 cm lång och väger nästan ett halvt kilo, stor älskling nu ju! Nu ser den ut som dem kommer göra när den föds, bara det att den är i miniforamt som en liten docka. ememlie berättade idag att hon hade varit med o "räddat" en unge som föddes i vecka 21. och den klarade sig.. det är helt sjukt, tänk så skulle bebis åkt ut för 2 veckor sen =S nejnej, men jag tror h*n mår ganska bra inne i mig så h*n stannar nog där ett bra tag till får jag hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0