Ingen skola.

Idag "följer jag hjärtat", vilken lam beskrivning.. Jag pallar helt enkelt inte skolan och tar därför idag en extra dag lov-dag. mest med tanke på att vi ska till simrishamn med skolan imorgon. Örk!

Jag och pappa ska snart bege oss till lägenheten och banka lite mer. Håller väl på till middags tid sen åker vi hem. *Då tänkte jag sätta mig med mitt PA och samla nya bilder o musik o få lite gjort och skicka ALLT till mailen... efter det ska jag ner o rensa i källaren och sen packa saker på mitt rum.

Jag somnade inte förän tolv igår, segt som fan utan älskling. Jag älskar när han pratar om oss som tre och när han pratar om bebisen. i morse skicka han sms "godmorgon mina älsklingar" då fick bebisen spratt i magen, om bebis fick en nys attack eller hicka men det kändes så. Jätte rolig och helt underbar känsla.
Varje liten spark eller rörelse är så UNIK... Och varje gång jag får känna mitt barn röra sig och veta att mitt hjärta lever är en underbar stund.

Ha en lovely day :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 14:41:22
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0