ingenidepårubrik..

Jag har just nu tryckt i mig två ostbullar. Mums! jag älskar frukost! Ska snart hälla upp en kopp kaffe också!
Min sjuka lillasyster sitter brevid o harklar o är hes som bara den. Försöker hålla mig borta från henne för vill verlkigen inte bli sjuk och smitta ner bebis i magen heller. plus att det är lov och fint väder så då går det inte att va sjuk helt enkelt! Punkt!

Jag ska ta tåget in till ystad vid 10. har inte så mycket val men eftersom att jag inte ska vara hos BM förän tolv tänkte jag strosa runder lite i stan och glo. kanske gå o hälsa på mamma eller käka en glass eller något :) Kanske någon vill mötas upp? =)

Ska försöka hinna ta en bild och lägga upp också innan jag sticker iväg. Sen ska vi till banken idag så jag kommer inte sitta vid datorn mer idag skulle jag tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0