kök,badrum,tapet,färg?

Waooow vilken djungel. Får huvudvärk.

Sitter på IKEA nu och läser hur man ska ta mått i köket för att det ska bli rätt. Ska troligtvis in där imorgon med svärmor o få lite priser och ideer på hur vi kan ha det i köket. Sen får vi se om älsklingen gillar något av det!

Har just nu tvättat babyskyddet så det hänger på tork där ute.. och så har jag ätit idag och ja det är typ allt jag har hunnit med.

Dessvärre har jag kommit på sjuhundramiljoner saker jag måste kolla upp och det är sådana jobbiga saker som tar tid. typiskt är ju också att vi inte vet när vi flyttar så vi vet inte när vi skriver oss på adressen i ystad och jag ska hels tinte göra det innan studenten så dem tar mitt busskort , måste vara smart! =) men å andra sidan måste jag skicka in om faderskapsintyg men det kan jag inte göra förän vi har flyttat till ystad och jag vet inte var jag ska skicka in lappen till försäkringskassan om f-penning och så är det lagom med semster-tider tiden innan bebis kommer. suck suck. Någon som är duktig på sådant och kan reda ut det till mig?

Måste även få tummarna loss och deklarera så man får pengarna i tid sen, dem kommer lagom till bebisens nedkomst :D tihi.

Idag kommer en gubbe som ska berätta hur man gör när man renoverar badrummet också så man inte får läckor, hade varit lite typiskt, sedan ska jag få med älsklingen att kolla på golv, fäg och tapet. OMÖJLIGT! jag tycker det är super kul men vi har SÅÅÅÅÅ olika stil.. spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0