kom inte så långt.

Nej jag kom inte så långt. det var itne roligt att nätshoppa på ikea så det strunta jag i :) har gjort kaffe o diskat o varit ute med hunden. längre än så kom jag inte.

Älsklingen berättade nu att han ska jobba i lund 8 veckor innan bebisen ska komma. Det gör mycket plus i kassan vilket är skojigt men det betyder även att han åker tidigare o kommer hem senare på kvällarna. Han är orolig att han inte ska hinna hem om jag behöver föda och ska därför ta ledigt sista veckan i alla fall...

Jag tror att jag ska gå och köpa ett påskägg till älsklingen sen :) eller ja, ett till oss tillsammans :p haha..

Nej jag måste verkligen leta upp lådor nu och packa lite..

jag är absolut inte rädd för att föda. inte alls!! Jag längtar till den stunden och har accepterat att barnet måste ut. Därför känns det inte jobbigt eftersom att jag några få sekunder efter kommer få vårt barn i famnen. Men, jonathans syster jobbar på sjukhuset i Malmö, där är hon med vid akuta snitt, lagar trasiga underliv, och är med om alla möjliga "komplikationer" .. jag har hört hennes historier och när man väl gör det blir man mörkrädd! jag skulle bli jätte ledsen och besviken om jag var tvungen att göra snitt. men ibland får man göra det bästa för barnet.. Som tur är så är jag inte så långsint och glömmer det fort :) och ser fortfarande fram emot att få föda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej, är så glad för din skull, och karren din. Har en fråga. Vilka symptom hade du innan du testade dig till ett plus ? :) , lycka till!



[] Svullen mage

[] Vita flytningar

[] Genomskinliga flytningar

[] Huvudvärk

[] Illamående (Kommer och går)

[] Hunger

[] Ingen matlust

[] Svettningar

[] Glad

[] Deppig/ledsen

[] Humörsvängingar

[] Molvärk

[] Förändrar färg i underlivet

[] Ömma/känsliga bröstvårtor

[] Stickningar/hugg i livmodern

[] Nidis

[] Nästäppa

[] Gasig i magen

[] Dålig i magen

[] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen)

[] Bubblar i magen (Ibland)

[] Sugen på något

[] Finnar

[] Kissnödig

[] Trött

[] Hög temp (Vet ej - tempar inte)

[] Ont i ryggslutet (Till och från)

[] Strålningar/ilningar mot ljumsken

[] Metallsmak i munnen

[] Större bröst

[] Ont vid sex

[] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu)

[] Fryser

[] halsbränna

[] Sjukdomskänsla

[] Synliga ådror på brösten

[] Törstig

[] Drömt att du plussat

2009-04-09 @ 12:36:27
Postat av: Lina

Hej! och tack :)!

Jag hade inga direkta symptom vad jag kan komma ihåg. Mensen var någon dag sen, men det som verkligen fick mig att förstå att det verkligen var så "den månaden" var när jag rökte, av någon oförklarlig anledning kändes det som att något i magen "sa ifrån" så jag kastade ciggen och gick och köpte test :)

2009-04-09 @ 12:54:08
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0