Love this weather.

Ja vädret är ju bara att älska! Solen skiner o vinden är lugn. Ska snart ta mig ut i trädgården o leka lite med vovven =)

Bebisen var nog glad över att höra pappas röst igår för bebis levde runder i magen hela kvällen också och har haft fullt ös nu på morgonen också, jag och jonathan låg kvar lite extra länge i sängen idag och mös så bebis ville väl göra oss uppmärksamma på att bebi också var vaken :) . Älskar mitt lilla hjärta :)

Gummislangen till barnvagnsdäcket har pajjat o jag och jonathan tänkte att vi har god tid på oss att fixa ett nytt innan det ska användas. Svärmor tänkte annorlunda och tog saken i egna händer så när vi kom hem igår låg där ett nytt däck och en påse med bebis saker i vagnen. Vilken surprise :P

Idag är jag faktsikt ganska öm i magen efter alla sparkar o slag o kullerbyttor... <3

Idag ska vi till juristen och skriva samboavtal. Även om man tänker, känner och vill att det alltid ska vara vi två och att vi absolut tror det så vet man ALDRIG vad som händer i framtiden. Därför är det bra att ordna något sådant här innan, för alla skull, och det underlättar väldigt mycket vid en eventuell seperation i framtiden. Något jag rekommenderar alla :)


Jonathan - tack för att du har gett mig en sån underbar gåva och tack för att du vill vara pappa åt mitt barn och tack för att jag får känna din kärlek varje dag! Du är allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0