Lugna ner dig!

Ja nu får det faktiskt lugna ner sig där inne i magen Det har varit fullt ös hela veckan och jag fattar inte ritktigt varför :)

när jag sitter ner så bubblar magen sig så den slutar under bhn... Idag kände jag sparkar ända upp där, det kändes jätte konstigt eftersom att jag inte har känt dem där innan, känns lite läbbigt :P
Jag tror den ligger med händer ner i ben upp för igår var jag SÄKER på att bebisen skulle trycka sig ut för den var "där nere" och pillade och slog så jag hade faktiskt inte förvånat mig om en hand hade vinkat mellan benen. Hmmf =D

jag undrar om det är den ovanligt höga aktiviteten som har gjort att jag har mått så illa de senaste dagarna, kan ju vara så.

måste påpeka att jag FAKTISKT har blivit bättre på att blogga men ni har verkligen inte blivit bättre på att kommentera, Så snälla gör det lite roligare för mig och låt mig ha mer att läsa när jag loggar in :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du e knäpp :P

2009-04-23 @ 18:36:46
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0