motsattsen till pepp..

..depp..

Jepp, så står det till just nu. har ingen aning om varför för jag har massa fint o kärlek i mitt liv o solen skiner. men jag är bara så fruktansvärt trött alltid, jag vill så gärna skaffa mig ett socialt liv men jag orkar inte?? jag håller dessutom på o bli större, o större o större. o jag verkar inte ficxa det helt enkelt. skäms till och med för att visa mig för Jonathan. (o jag som i vanliga fall brukar känna mig nöjd med 5 kg i vecka 25..) det är valborg o älsklingen gick till några vänner men jag är så jävla trött att jag inte orkar följa med utan ska nu gå o lägga mig istället. det är en period då allt mest känns hopplöst o deppigt..

Även om bebis påminner med sina underbara sparkar om att jag aldrig är ensam så känns det som att något fattas ?

Så godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0