naglar och vikt.

Nu har jag precis målat mina tånaglar, så dem är cerisa =D Den där jäkla skumspretsaken man sätter mellan tårna tog tid för mig att få fast, jag flyttade den höger o vänster o fattade inte vilket håll det skulle va på :p

Vägde mig innan jag steg in i duschen, JODÅ nog har jag växt! 65,8 står vågen på nu! så första gången jag vägde mig hos BM vägde jag 62, men egentligen ca 60 (uran kläder o skor) så ja, ca 6 kilo har jag vuxit. och det MÄRKS för jag har fått celluliter!! på röva! Eller ja, snarare höfterna, men ändå!

Kan säga att jag är på bättre humör nu och min älskling i magen piggade upp mig ganska snabbt efter jag skrev mitt depp-inlägg! <3

när jag duschar sitter jag ner. Är för lat för att stå helt enkelt =D men när jag tittar ner på mig ser jag bara tre bollar. vilket är två bröst som ligger PÅ min runda mage. hur känns det :P hängpattar ellloor? haha. naaje ska väl inte ta i men efter ammande och sådant ska jag (om det behövs) unna mig ett lyft. För jag vill inte vara 20 år och ha hängbröst! Det kommer ju trotts allt dröja minst 5 år till ett syskon så jag vill bli snärt o snygg igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0