OBS! KlagoInlägg!

VARNING! I DETTA INLÄGG KOMMER DU INTE KUNNA LÄSA NÅGOT POSITIVT, UTAN JAG KOMMER KLAGA OM ALLT!


Idag har varit en sån dag som jag hellst hade sluppit. Jag har velat gråtit flera gånger, har varit hungrig och varm och allmänt deppig..

Jag vill inte fylla år imorgon. Jag längtar inte en gnutta ens. När man var liten började man räkna ner dagarna till nästa födelsedag redan dagen efter man fyllat år. Man gick och la sig redan klockan 7 bara för att det skulle bli ens födelsedag tidigare, ungefär som julen.  Det är mest överskattat att fylla år. Man har befunnit sig ett år längre på jorden och har därmed ett år närmare döden. Hur kul är det? Dessutom är 19 mest en onödig ålder där inget "händer" eller är "värt" att firas så som myndig, systemet (om man nu tycker det är kul) 30 =ångest. blabla.

Idag känner jag att jag hellre hade legat nerbäddad under täcket hela dagen med massa bra filmer att titta på och en STOOR godisskål. och givetvis jonathan brevid mig typ masserande min rygg eller något..

Jag hoppas jag kommer på bättre tänkar imorgon, eller förhoppningsvis redan ikväll. Men just nu är det mesta tråkigt.

Dessutom luktar jag fotsvett och armsvett och äcklas ganska mkt av mig själv. har lite lagom med nageltrång också på stortårna. Hmm vad var det mer jag skulle klaga över? kan ju lika gärna passa på när jag är på gång. Juste, jag skulle berätta hur mycket jag hatar bussar!

Inte nog med att dem alltid är försenade/förtidiga, att dem alltid är fulla, att ACn ALDRIG funkar, och att det är så guppigt så man efter 10 meter behöver kissa. NÄ, utan då ska det alltid vara någon som är mer korkad än den andre, alltid bevisar någon att det faktiskt finns mer korkade människor än jag redan lyckats träffa på under mina snart 19 år. folk uttrycker sig på alla möjliga idiotiska sätt. MÅNGA pratar högt och tydligt med sin vän eller något i telefon och berättar alla möjliga privata saker som normalt folk oftast håller för sig själva (jag räknar mig själv som normal) Eller en klassiker är att någon inte klarar av den 15 minuter långa resan till ystad utan känner efter 1 minut hur abstinensen efter musik bara sliter i sönder dem inne ifrån och dem bara MÅSTE sätta på musiken på mobilen så högt det bara går och spela för AAAALLLLLAAA andra i bussen (kanske tror dem att fler har abstinens och försöker bara vara snälla?) I alla fall är det alltid någon som tröttnar och sätter på sin egna musik för att överrösta. helt plötsligt har man två irriterande idioter i bussen!

Ne känner att jag måste sluta nu.

Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall. Har ni det så får ni gärna vänta till imorgon att berätta om den så jag slipper känna mig lite mer värdelös. Och har ni uppiggande tips till en varm,trött,hungrig gravid (imorgon 19 årig) tjej som egentligen borde plugga, så bring it on =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0