ögon i kors.

Mina ögon går i kors. jag är inte van vid att vara vaken så här längre o än mindre att vara mentalt aktiv så många timmar på ett o samma dygn. Nu har jag sammanställt bilder, persnr och små beskrivande texter om varje person i vår klass som är ihopsatt till ett häfte. Nu ska jag skriva in citaten vi har och sedan skriva i loggboken. Det går inte så bra för Al för tekniken kan vara dum i huvudet ibland. det börjar kännas tajt nu och jag önskar jag kunde åka till henne och stötta henne. Vi gör ju trotts allt det tillsammans!!

Imorgno är sista dagen. känns som att det finns tusen saker till att göra. ska blicka på rapporten också och försöka börja på den så där blir en liten bit mindre imorgon, men jag har ont i ryggen och rumpan eftersom att jag har suttit på en o samma stol i 5 timmar. suck!! allt går så sakta.

imorgon blir det fortsatt projektarbete från 8-16.30 , längre om det behövs så klart. det skall ju in i morgon och då får det vara klart eller ej!

oooh vad trött jag är!!

hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0