ojoj vilken dålig upd.

Men jag har en ursäkt. vi har rivet ut allt i lägenheten!

I lördags var jag med jonathan i versktaden och solade, och hjälpte till o slipa lite:) Sedan åkte vi till lägenheten. Jonathna bestämde vad som behövde göras sen satte vi igång. Igår åkte jag dit på morgonen och jonathan till verkstaden, har har rivit tapeter som Aldrig förr och faktiskt gragit en och annan list och hjälpt till lite att gra upp golvet. och så har jag faktsitk knacka ner lite kakel och rengjort en marmorskiva. så trotts mina fyfy från svärmor har jag ändå fått lite gjort.. Men jag är faktistk försiktigt lyfter inte sunga saker och sådant. Är ju trotts allt väldigt rädd om mitt hjärta i magen.

Har dessutom invigt balkongen redan (för den är det enda i hela lägenheten som inte ska göras något vid) med en kopp kaffe och kaka. Mums!

jonathan har beslutsångest om vi ska slå ner hela köket. (alla proppas på!) det lutar nog åt det faktiskt.. så då ska det ut och hela badrummet. så det är ännu mycket kvar. Känns som en evighet innan vi kan flytta in..

Men sovrummet är redo att målas. jag ska till barnmorskan idag så ska fråga hur pass mycket jag kan hjälpa till att måla och sånt. Sedan ska klädkammaren/skötkammaren också målas och golv ska läggas (rummen sitter ihopa) och lister på sen är där Klart i det rummet. så har man kommit en bit på vägen i alla fall..

Jag kommer troligtvis inte vara en bra bloggerska denna tid framöver. då vi håller på där en del och för att jag helt enkelt har tappat suget lite..

Pappa är och lämnar mamma och älskingen i ystad. duktiga arbetare, sen ska jag skicka pappa o handla bullar på vägen hem. muuums!

idag blir det barnmorskan o sen banken och ja, inte så mkt mer tror jag.

Vad händer hos er? :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag såg dig i Ystad idag, gud vilken söt mage du har :D

2009-04-06 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0