planering, kissa, pension

jag är 18 år och börjar redan oroa mig för pensionen. det är sorgligt men i dagens samhälle måste man redan börja planera och spara undan så mycket man kan för att kunna leva ett drägligt liv efter pensionen.

Det är jätte jobbigt det här med gravid-kissa. Det är ju inte dirket så att man känner så smått att blåsan börjar bli full utan det säger para PANG och så fylls den och då blir bebis arg för det blir lite trångt med plats så då spänner den sig och trycker på så det gäller det bara att hitta toalett fortast möjligt om det inte ska ske olycka.

På torsdag tex ska vi iväg med skolan till lund o kolla på någon moske eller va det var, och jag blir jätte orolig för sånt, det är ju itne dirket så att man kan anpassa hela klassen efter Mig bara för att jag kanske behöver kissa hundra gånger. jag tänker så (kissa innan tåget,, kissa på tåget, kissa när man kommer fram till mosken, sen en gång till under dagen, sen typ inna tåget igen och direkt när man kommer hem) värre blir det när man är aktiv under en längre tid då sker det fortare, jag kan ju inte heller låta bli att dricka o få vätska i mig detta varma väder.

Hur känner ni andra gravida? Blir ni också oroliga och bekymrade så fort ni ska iväg?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är också arton och vill börja pension spara. Tänk vad ärligt om man skulle kunna gå i pension fem år tidigare än "vanligt"? Skulle ju vara fantastiskt :D

2009-04-26 @ 21:51:22
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0