puuuuuuunkt....

jag har damm i öronen, näsan och halsen och ögonen. Jag är irriterad frustrerad och TRÖTT! Ida är det sista dagen på lovet och jag borde vara utvilad. men tvärtom så är jag tröttar än någonsin! Jag känner mig så jävla sliten så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Jag har heller inte kunnat sola eftersom att jag har stått i en dammig lägenhet och bankat, slitit, dragit ner tusen meter tapet känns det som och ja jag vet inte men drygt är det. och nu börjar man äntligen kunna sen en början på början.

Jag behöver egen tid för just nu är jag trött på allt som heter människor!

Jag och jonathan behöver även tid för varandra, att göra något och mysa. men det finns ignen tid, det finns för mycket att göra och på torsdag åker han så det går helt enkelt inte att spara undan en dag för oss..

Nu ska jag äta, sen duscha och sen vila lite..

Ni kan få några bilder från lägenheten, mest för att ni ska se omfattningen av vår renovering och slit och släp. Det ska bli jätte kul när allt är färdigt och det kommer Säkert vara värt allt slit, men just nu har jag Jävlsligt svårt för att se det när där inte ens finns en vask eller fungerande toalettstol.

Imorgon börjar jag förresten klockan åtta. suck så jävla mkt!


Köket, eller det ska bli i alla fall. ni ser kranen som hänger till vänster, den får vi använda när vi behöver vatten, stabilt!


en blivande toalett :)


Toa igen!


sovrummet och klädkammaren till vänster.


klädkammaren :) man ser det inte men till vänster ska skötbordet stå.

Så så får ni lite uppfattning om hur det är. ska bli slönt att vara borta där ifrån lite för jag mår verkligen piss av allt damm.

Kommentarer
Postat av: jennelie

Hej! Jag har följt din blogg ett tag och jag tror att det kommer bli superfint i eran lägenheten. :D Jag själv vill flytta hemifrån så det är roligt att få läsa om någon som gör det, för jag kmr få vänta några år till. suck Lycka till! :)

2009-04-13 @ 19:41:33
URL: http://jenneliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0