Skärtorsdag..

Redan torsdag? :( buhu!

Idag lovar jag er lite bilder. ska bara vakna till och sådant :) !!!

Idag ska jag packa saker, rensa i källaren o se vad jag har, och även göra en inhandlingslista på IKEA.

På måndag hämtar vi nog köket. Läängtar så jävla mkt! Köket blir vita luckor med silvriga avlånga handtag. förmodligen vit kakel då det nog kommer kännas mest stilrent, Valnötsfärgad bänkskiva och ek golv :)

Just idag längtar jag efter bebis som tusan! Jag vill ha min lill mini i famnen ju, Men bebis får stanna i magen ett bra tag till. Vill ju få ut en frisk och kry lagomstor ;) guldklimp. hihi..♥

Nu kollar jag på ett program om femlingar. Hujjedamig!

Kommentarer
Postat av: jane

haa ja ja har snart fyra, känns lite overkligt men det blir nog bra :P

2009-04-09 @ 11:58:02
URL: http://lakrisgrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0