Vad svårt!

Ser att lillan har varit inne o fixat o trixat igen, vad svårt att välja. tycte om alla tre :) Men så nu får ní faktiskt tycka till lite om vilken jag ska ha! skriv en kommentar under bilderna.

Jag kom nyss o tänka på tiden innan vi blev gravida.. Varje månad var menasen lite sen så varje månad gjorde vi ett test, varje månad blev det också negativt och alltid lika stor besvikelse.. Jag kommer särskilt ihåg månaden innan vi plussade. Då blev Jonathan så besviken så han målade minsan egna röda sträck på testet som skulle indikera "gravid" sådär lite töntigt gulligt :) haha

Idag är jag glad att det tog sådan tid för det har egentligen blivit så perfekt tajmat nu, Men jag minns DÅ att jag tänkte att jag aldrig skulle bli gravid. började seriöst fundera på att gå till doktorn och se om det var fel på mig.

Bara en liten parantes så på morgonestunden :) Idag ska jag och svärmor till IKEA. så jag tänkte bara skriva av mig lite snabbt här sen gå och fixa mig o äta i lugnan ro.

Hörs kanske senare!

Puss och ha en fin dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0