Vilken besvikelse.

fick precis hem ett H&M kuvert, blir alltid så glad för det är alltid massa bonusar. men icke idag, då fick jag istället en medlemsavgift som skulle betalas. :P Och dem är inte dumma heller. den 22.e har dem clubdag. Det är typ 3 dagar innan dem flesta får lön så dem vet att inte så många har råd att shoppa loss då.

Det finns förresten en person som står ganska nära som också är gravid, som ska ha två månader efter mig. Det är superduper kul men jag tror inte jag får avslöja vem det är än =P
Det ska i alla fall bli jätte kul när vi ska iväg o handla massa bebiskläder tillsammans. Så istället för att få smycken o sånt av jonte ska jag önska mig middag när jag fyller år sen istället att han ger mig pengar som jag kan ha när vi ska åka iväg så jag kan shoppa loss till vår bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0