Vill vara en bättre människa.

Men hur ska jag HINNA? Jag lever i min egna lilla bubbla som består av Bebis, pojkvän och renovering. Det är allt som rymms i mitt liv för tillfället. Och det är sorgligt, för jag har inte tid för mina vänner, jag glömmer bort dem och jag orkar aldrig umgås med någon för när jag väl får tid över vill jag bara VILA. Det är ledsamt och jag ber om ursäkt för det! Jag har inte slutat bry mig om er, och inte slutat tycka om er, men jag har ställt er längre ner på listan för att i första hand ta hand om mig själv, min kropp och mitt barn.

När jag gör dessa valen hamnar jag som sagt i en bubbla. Jag skiter i ALLT, framförallt skolan! Men så kommer det sådana dagar då jag får en käftsmäll och blir så illa tvungen att vakna upp och ta tag i saker för att det helt eneklt är SISTA CHANSEN. Då vill jag att ni ska veta att jag är så jävla tacksam för att ni sparkar mig i röven, sporrar mig och drar mig lite i örat för att komma på fötter igen. Det är inte kul att leva i sin bubbla, det är inget jag vill utan bara omedvetet, icke alls tänkande på kommande konsekvenser agerar för sekunden och tänker inte längre.

Arbeten i skolan kan man alltid lämna in i efterhand. Men när kommer sista chansen hos vännerna? Jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Dem som stannar och står ut gör det, dem som inte gör det kan med all rätt gå. Jag förstår!! Jag vet att jag har mig själv att skylla.

Nåja, jag har bara lite kvar på häftet och fram-baksida är utskriven efter tre försök så nöjjer jag mig som den är nu. Jag får inte tag på AL och min projekthandledare är inte här. what to do? what to do? får väl sammanställa så mycket det går på rapporten och försöka jaga lite folk i skolan har 4 kvar i klassen som måste skriva om sig själv. otroligt nog känner jag mig jäkligt utvilad trotts den sena kvällen igår. jag sover som en sten när jag är ensam. skönt:)!!

Kommentarer
Postat av: annalinnea.

du har varit helt sjukt duktig de senaste dagarna. det ska du veta. hade aldrig orkat att göra det utan dig

2009-04-17 @ 15:34:09
URL: http://underbarochvacker,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0