what a day.

kl 8 imorse stressade vi till lägenheten o mötte upp rörgubbar. dem läger om rören i lägenheten så vi får duschen på ett annat ställe :)

sedan åkte jag hem o ät frukost, sedan la jag över bilder på usb och drog till skolan.

Från 12 till 4 satt vi i sträck o jobba med projektarbetet och det känns som en evighet tills allt är klart. men imorgon kl 23.59 ska det vara färdigt. så jag har tagit en dusch nu och sítter med två datorer framför mig för att kunna skicka hit o dit o fixa. får hålla på tills kl 2 inatt om det ska va så. Suck!

men bara imrogon också. sen är det KLART! vare sig vi vill eller ej.. Har bett mamma köpa med sig choklad hem till mig som jag kan njuta av samtidigt som jag håller på med detta.

Uppdaterar nog under kvällens gång :D

Puss

Kommentarer
Postat av: JULIE

1. Skurup

2. Musik och vänner

3. Sitter på Lilla Torg och pimpar vin eller sjunger

4. Jag vaxar min överläpp ;)

5. Min moster Elin som bor i Norge

6. Om 10 år lever jag på min musik, har turnerat över allt i Norden och börjar växa i USA som artist. Har jag inte hittat kärleken letar jag heller inte, utan väntar på att träffa den rätta!

2009-04-16 @ 20:45:46
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0