aftonbladet.se

sitter på aftonbladet och läser lite olika artiklar. Alltid lika intressant att klicka sig in på dessa sidor och varje gång förunnas över människors idioti.

*vad har jag läst idag?
*Kvinnan som kämpar för att tillåta fysisk bestraffning på barn
*mordet i vollsjö
*mordet på therese
*doktorn som opereade fel man och därmed fel penis
*kvinnan som väntar sitt 14e barn, alla barnen har blivit omhändertagn citat: "tänker fortsätta bli gravid tills jag får behålla ett barn" , Det låter ju sunt!

Måste gnälla lite också, idag är mina smalben och fötter SÅ svullna, det värker Ordentligt i vaderna, och ändå sitter jag med benen högt uppe. igår mådde jag super illa och kunde knappt sova. har dessutom tappat aptiten helt och önskar att jag hade haft möjighet att anställa en betjänt dessa sista dagar som stod vid min sida 24h/dyg o gjorde allt jag sa.

konversation mellan mig och jonte innan idag
jonte- det finns besiktnings tid till motorcykeln den 10 augusti.
lina - ok, det känns inte bra, jag tror bebis kommer antingen 10e eller 15e.
Jonte- amen, jag vill ju hinna köra en sista gång innan den kommer
Lina- haha, men det är inte riktigt upp till mig när den ska komma
Jonte, men, jo, det är det väll..

ett annat...
Lina-har du inte glömt något?
Jonte - hmm, vadå?
Lina- "pekar på mitt hår som jonte hade lovat färga till mig men som mamma gjorde igår"
Jonte- ja just det, vi ska färga ditt hår
lina- MEN! det ÄR ju färgat!!
Jonte- är det, jaha, vad fint!

Varför tror jag inte ritkgit honom :)? haha

Kommentarer
Postat av: katarina - blogg om heminredning

haha... det är så typiskt män... tror det är något genetiskt som inte går att avla bort.

2009-08-07 @ 15:47:39
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Martina

är så spänd på när bebis ska komma. känner sådan lycka för dig lina. hoppas allt kommer gå jätte bra <3

2009-08-07 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0