ångerrätt?

Jag har ångrat mig, jag vill faktiskt inte föda barn. Har helt enekelt ändrat mig och undrar om någon annan har lust att göra det för mig? :)

Jag som skulle klara detta galant och glida igenom en enkel förlossning utan problem. Jag glömde att jag egentligen är en vekling och hur många hormoner som spelar in. Kan erkänna att jag redan har fält en tår.. eller två.. Och detta är bara början.

Jag har ändrat mig och gissar faktiskt på samma som mamma - På Onsdag blir det bebis! , fast jonathan påstår att den har berättat för honom att den kommer på torsdag. Vi får väll se :)

Kommentarer
Postat av: Martina

ååh jag tycker det är så spåännande varje gång att gå in o läsa din blogg. jag längtar själv tills jag ska få min lilla någon gång.. underbart !!!

minns när de va hundra dagar kvar till din skulle komma, kändes ju som en evighet, nu är de snart här ;D

du kommer klara detta fint lina

puss&kram Martina

2009-08-10 @ 22:11:41
Postat av: JULIE

Varje dag går jag in här på din blogg, läser och njuter. Hela din personlighet lyser genom texten. Dessutom tror jag varje gång att du ligger på sjukhuset och föder.



Lina, Jag vet att du klarar detta.

2009-08-10 @ 23:37:19
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ingen av er fick rätt :) . Men tyvärr finns ingen ångerrätt. Bara de första veckorna men sen är det för sent.

2009-08-11 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0