civiliserad?

Vet ni, idag var jag och träffade dem andra mammorna från föräldragruppen, åt lunch tillsamman och jag kan säga att jag var minst sagt nervös innan jag cyklade hemmifrån och ville egentligen ställa in. Varför? Jo för jag är minstingen och en bra bit yngre än dem flesta andra där. Jag var rädd för att bli behandlad som det också och i min värld så ser alla på mig som en ung tjej med barn och inte som en mamma. Men så är det kanske bara i min värld och inte så i verkligeheten? Jag vet inte men vad jag vet är att jag hade hur trevligt osm helst idag och jag är stolt över att jag faktiskt drog iväg mig själv..

Och imorgon ska jag klippa mig, Woohoo! Känner mig som världsta civiliserade människan just nu. haha.

men just NU ska jag ta o fixa mig lite glass o slänga mig framför tvn och försöka sluta svettas. Undra var sambon är förresten. Det tar jag reda på senare, för nu är det jag och min glass som gäller =)

Kommentarer
Postat av: annalinnea, underbarochvacker.

Vill du äta glass med mig imorgon? :)

2009-08-04 @ 16:38:59
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till en 2 månaders

Trevligt att ni sågs och lunchade :) Hoppas allt är bra nu in i det sista, inte länge kvar tills bebisen tittar ut :)

2009-08-04 @ 20:31:15
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0