dramatisk

ja jag ska alltid vara så dramatisk när det sker något.

Idag skulle jag vara gullig sambo o göra mackor i ugnen till oss som frukost som en liten överraskning. Brödet jag skar från var fruset och när jag skulle skära sista skivan var jag så irriterad för mackorna var helt sneda o sega o hårda o dumma och en stor jävla pina så jag tog fram den grovtandade kniven o började såga som bara den i brödet. PLOPP så var jag igenom brödet men innan jag han registrera det sågade jag mig en bit in i mitt egna finger. blodet sprutade och vägrade sluta rinna.

Så istället för en mysig överrasknings frukost fick jag skrika på jonte som fick plåstra om mig, han gick sedan tillbaka till sängen och sover fortfarande. Jag är ätit upp min del av mackorna och hans har väl kallnat nu. Lika gott åt honom om han ändå bara ska sova bort dagen. HA! :)

så,vad tror ni, kommer det komma en bebis om en vecka?

Kommentarer
Postat av: katarina - blogg om heminredning

Stackars Lina.

Klart det kommer en baby inom en vecka. 12 augusti blir det.

2009-08-08 @ 10:46:57
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: annalinnea, underbarochvacker.

Hoppas det :)

2009-08-08 @ 18:15:56
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja eller så kommer du bara gå över några få dagar.. :)

2009-08-08 @ 19:13:53
Postat av: Lisa Engman

Ingen aning om du vet om det, men jag läser typ alltid din blogg :)

På onsdag fyller jag år, så tycker du ska klämma ut en bebis då!

Vi måste träffas snart, tycker jag. Även om jag och Ted inte träffas längre så tycker jag ändå om dig ;)

2009-08-09 @ 17:50:08
Postat av: Blivande mamma <3

Svar till Lisa: Nej det viste jaf faktiskt inte :) Oh vad kul, grattis i förskott! Min mamma har faktiskt gissat på att det kommer bebis på Onsdag så vem vet :) För mig funkar det utmärkt! Klart vi kan träffas, läser ju på din bdb o du verkar ha fullt upp, vad kul med ett pensionat!

2009-08-10 @ 12:44:22
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, man blir nog aldrig så dramatisk som när man är gravid. Och dem som aldrig upplevt det kommer nog aldrig att förstå heller förrän dem själva hamnar där. Precis ALLT kan man börja gråta över

2009-08-11 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0