Klargöring.

Anledningen till att jag skrev som jag skrev igår är av olika anledningar, bland annat så HAR folk påpekat namn när jag har berättat vad som funnits i åtanke. och sådant tycker inte jag är okej. Och eftersom att jag inte vågar stå upp för mig o säga ifrån utan bara tyst håller med så är denna blogg min enda chans att få ha lite åsikter. just för att jag kan gömma mig bakom en skärm...


Jag vill verkligen lära mig att speak up for myselfe men tyvärr har jag inte den egenskapen. jag är så van vid att hålla med alla andra o bara nicka o säga ja. Men jag ska försöka ändra på det. med risk för att få kritik.

Kommentarer
Postat av: H

Det är veeerkligen inte okej av andra att påpeka era namnförslag :O det är ditt och jonathans barn och det är bara ni som ska vrida och vända på namnen... vet att de är svårt att stå på sig, och ibland behöver man skriva av sig ! it's okej :)

2009-08-03 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0