LINA!

Nu är det jag som skriver! :)

Jag kommer bara skriva ett kort inlägg o skriva mer en annan dag när jag orkar! då kommer jag även svara på alla otroligt fina kommentarer jag har fått! ni är för söta!

Lisa har redan skriver det mesta om vårt mirakel! 

Han är underbar! det är ungefär så man förklarar det bäst-.. Jag älskar honom så otroligt mkt, jag trodde inte det var möjligt att känna så starkakänslor för en sådan liten människa, men det räcker för mig att titta på honom så kan jag börja gråta hysteriskt för det blir så överväldigande med alla känslor som fyller upp kroppen! 

Ingen kommer någonsin kunna förstå denna känsla förän man upplever den själv, jag viste att det skulle kännas annorlunda, men att det skulle vara SÅ starka känslor för sitt barn trodde jag inte! underbart underbart! 

Jonte var helt fantastisk under hela förlossningen, han är också helt underbar! <3 

Älskar mina pojkar så högt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är väldigt fin :) Stort grattis!

2009-08-19 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0