ska jag eller inte?

har suttit o funderat länge nu. Jag vill egentligen överraska med bebisen. Min familj KRÄVER att jag hör av mig o berättar om allt som händer och att jag lovar o ringa när jag kör in. och jag förstår helt och hållet!! jag hade också varit super nyfiken om det var mina systrar, hehe. MEN det hade varit såååå kul att åka in utan att höra av sig till någon alls och sen mmsa ut en bild på bebisen o berätta att den har kommit. det hade varit en super rolig överraskning tycker jag.

Men som mamma sa vill hon gå o va nervös och jag tror knappt att jag kommer kunna hålla mig ändå :)

Btw, slemproppen, eller en del av den gick KANSKE igår, inte säker, inte så lätt o veta, har läst lite men alla beskriver den olika. Men det betyder iofs inte så mkt för det kan fortfarande ta 2 veckor efter det att den har släppt. så ingen panik nu människor!! =)

Inatt har jag sovit sjukt dåligt, antagligen så blev jag väl lite nervös igår när jag insåg att den kanske släppt men jag har haft värk i ryggen hela natten och sovit jätte dåligt. Det känns som att bebisen ligger o klämmer ihjäl min tarm och jag känner mig konstant nödig, även om så inte är fallet. Intressant o veta va ;)?

Emelie var precis här en runda och pratade lite, fruktansvärt skönt att få prata av sig lite med henne. Det är skönt att ha hennes perspektiv på det hela. och hon kan förstå mig från två håll :)

Kommentarer
Postat av: AMAZILIA

Graverade smycken

Vi graverar smycken efter dina önskemål!

Till exempel: smycke med dina barns namn, ett betydelsefullt datum/budskap.

För dig som väntar barn låt längtan visa sig på ett snyggt smycke med texten, efterlängtad, älskad eller det som

påminner dig om din framtida bebis.



Kika in på www.amazilia.se

2009-08-10 @ 16:39:20
URL: http://www.amazilia.se
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

När min dotter föddes (den förstfödde) så ringde vi inte någon när vi åkte in. Vi åkte in på natten och på morgonen när hon var född ringde vi glatt och berättade för alla. Med sonen var det ju svårare eftersom vi behövde barnvakt och så : )

2010-02-23 @ 20:11:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/freijaochloke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0