BLÖÖÖJOR!!

Fick precis en leverans vid dörren, sjukt mycket blöjor!!! Kära ingela i föräldra gruppen skrev in till liberos tävling och fixade därmed blöjor till hela gruppen. Jag beställde storlek 3.. men nu visar det sig att han väger 6,7 kg och blöjorna är 5-8 Kg, alltså inte så länge till. och nu har jag fått hem två lådor = 8 paket blöjor.- asså det är helt galet mycket blöjor =) Blir nog att skänka lite till Melkers kusin som är lite yngre.

Nu i efterhand kom jag på att hmm man kanske kunde beställa två olika nummer? alltså hälften i nr 3 o hälften i nr 4. men fick uppfattningen av att det var en storlek som gällde. och jag trodde ju inte att det skulle vara SÅ mkt blöjor :)


Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Du får gärna sända lite till mig sen om han växer ur dem :)



kram Love

2009-12-17 @ 19:28:48
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du vill inte sälja ett par paket billigt :) Storleken passar nämligen min lillskrutta.

2009-12-19 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0