choklaaad

Efter maten drabbades jag av akut choklad sjukan = jag Måste få choklad annars blir jag arg... Vi glömde helt bort att vi hade chokladpudding i kylen så jonte tölta iväg i snön och handlade. Han kom hem med 2 st 200g marabou, ett 86% premium, den stora lådan ben o jerry glass med brownie smak och en påse gräddkola, sen kom vi på att vi hade puddingen också :) haha! Men nu har vi så det räcker och blir över!!!

Han blev precis inringd på jobb, som tur är tar hans jour slut imorgon 07.00! Vi som skulle söva barnet som inte är trött någon stans!!! och ha lite egentid. Men så blev det inte, så jag gör en snabb upd här och sen får jag gå och kämpa med Melker, den lilla skrutten, han är såå glad :) <3


Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

haha härligt med så mycket choklad, man kan aldrig få för mycket :)

2009-12-22 @ 20:16:47
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0