den där listan

Ligger i sängen med laptopen, Melker ligger brevid o sover :)

Får väl göra en sån där lista som alla andra gör ;)

År 2009...
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde fram vår fina son.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej!
5. Vilka länder besökte du? none.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett Hus!! :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 augusti så klart, när lilleman kom, och förmodligen 11 december när vi åkte till sjukhuset :(
8. Vad var din största framgång 2009? Gått igenom en förlossning och klarat det galant! Tagit hand om världens finaste son! <3
9. Största misstaget? vet jag inte? Inget allvarligt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej det tror jag inte, Men M<3 har :(
11. Bästa köpet? Bilstolen kanske? eller nej, Bilen såklart. :)
12. Vad spenderade du mest penar på? Typ mat och Melker? :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Melker gör mig lycklig varje dag, men hans födelse var ju magisk, och min familj gör mig alltid lycklig.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ingen aning..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? happy happy happy!
16. Vad önskar du att du gjort mer? motionerat? haha, Nej men tagit vara på alla fina stunder ännu mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klandrat mig själv för saker, gråtit midre, dem där hormonerna var sjuka, spec några dagar efter förlossningen..
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj lillejul och med jontes på julafton.
19. Blev du kär i år? har redan min käraste.
20. Favoritprogram på TV? biggest looser, greys, DHW, gossip girl.
21. Bästa boken du läste i år? dont know?
22. Största musikaliska upptäckten? haha?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer ej ihåg:P?
25. Något du önskade dig men inte fick? Samma där
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vad gjorde jag? va med familjen förmodligen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nix! det underbaraste året i mitt liv!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Tjock mage, = sköna kläder. därefter typ jeansleggins.
29. Vad fick dig att må bra? Melker, min stjärna! Min familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ööh? ingen.
31. Vem saknade du? vet ej riktigt, blandade känslor där.
32. De bästa nya människorna du träffade? Mammor och bebisar i föräldragruppen :)!! Eve o josef :)


Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma

Jag snodde den av dig!

2010-01-08 @ 22:53:42
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0