God Jul.

Igår var vi som jag skrev hos mina föräldrar och firade jul. vi fick helt fantastiska julklappar allihopa. tack snälla snälla, jag visar allt imorgon! Jag fick dock äta upp det jag skrev igår, för gissa vad Melker fick? Jo gåstolen som jag skrev vi hade tittat på på babyproffsen. Mamma blev orolig att vi tyckte den va ful, givetvis inte! haha, melker blev jätte glad och såg hel nöjd ut i den. även om det är för tidigt för honom att använda den.

jag gick en mobil, vilket jag verkligen behövde, skit bra verkar den, men absolut gladast av allt blev jag av dem personliga klapparna, jag fick nämnligen tre STORA canvas tavlor med bilder på oss tre. såå sjukt fina är dem!! Sen hade tusse gjort en body där det stod Melker olofsson på framsidan och tillhör jonathan och lina på baksidan. så jäkla gulligt!! jag blir sååå glad av sånt.


Ser ni så nöjd han ser ut?? :D ahhaha,. mitt hjärta, nu hinner jag inte mer här, ska hämta andy o va hos svärisarna kl 1. Önskar er alla en super trevlig jul..

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah älska minen!

2010-01-01 @ 23:54:27
URL: http://fisalisa.devote.se
Postat av: Love Oliwers mamma

hej!

Va fina julisar :)

hoppas ni hade en fin jul :)



kram Love

2010-01-04 @ 15:48:20
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0