Jävla ungar!

Då är jag åter hemma efter en runda på stan. Jag fick ta terrängvagnen (den gamla) den plöjer fint genom snön :) Undra tro om vi kommer få en vit julafton eller kommer snön plaska bort tror ni?

julklapparna jag var ute efter var slut så ska vidare när jonathan har kommit hem och kolla. även köpa sista till systrarna.

Melker får ju penicil två gånger om dagen och han HATAR det, hela huvudet rynkas ihop och hna gör världens "äckel-min" han gillar det INTE! gullungen!


Och så kommer vi till rubriken, jag var på väg till åhlens idag, på vägen går man förbi en damm med massa ankor. Där stod ett gäng killar 6-7 st som jag gissar var runt 13-14 år. Dem stod och kastade snöbollar på varandra lite oskyldigt, helt ok ju.. Men rätt som det är ser jag att några av killarna vänder sig om och börjar kasta på dem stackars ankorna som simma runder i SIN damm. då jävlar blev jag så sjukt arg! Det är bland det värsta jag vet, djurplågeri. Där var fler än jag som gick förbi dammen, men ingen sa något, så jag fick ju göra det. Om ingen säger något så blir det ju helt plötsligt "OK" att dem gör det. men icke! Nä det var kanske inte speciellt moget och pedagogiskt av mig att skrika åt dem och förklara hur dumma i huvudet dem är. Men det bara slår slint, jag blir så arg och så blir det sådant som kommer ur mig. Men jag bryr mig inte så mycket faktiskt, dem skulle ha det! Hade det inte varit för att jag hade fått mer skit än snorungarna så hade jag kastat dem i vattnet och kastat snöbollar på dem!


"Finn barnet.."

haha, sötnosen min!

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma <3

GRATTIS

Du är en av de 5 nominerade i "Veckans blogg"

Så nu måste du locka folk så att det röstar på dig.

Röstningen avslutas på Söndag natt.



Lycka till !!!



Kram Love

2009-12-19 @ 14:44:12
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Heidi

jäkligt bra gjort av dig att säga till killarna, inte många som vågar det ! hur var deras reaktion när du sa ifrån ?

2009-12-19 @ 14:58:42
Postat av: Madicken -

Hej på dig!

Allt bra?

Ha en bra Lördag :)

/ Madicken - Hon som kämpade sig ur självskadningen.

2009-12-19 @ 15:42:03
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Lina svarar

Heidi: han sa typ "det va inte meningen, jag tappade den" jäkla snorunge! =P

2009-12-19 @ 15:48:16
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0