julklappar.

Nu är jag klar!

Vi var och köpte en bilstol idag, vi ville inte ge honom något som vi är skyldiga att ge honom i julklapp så vi hade tänkt oss en gåstol. men det rekomenderas ju vid 6 månader och den som var där var inte så fin. Vi hade sett ut en bilstol som var på extrapris 1800:- Vi provade dock massa andra och kom fram till att den inte var så bra så det slutade med en stol för det dubbla. Så vi tyckte att det får helt enkelt vara en del av julklapp så får vi hitta en finare gåstol som han får om en månad.

Men det känns så jäkla skönt att ha en stol fixad, och han ska ju ha den länge. Vår lille kille är ju så läng så han är nästan för stor för den han har nu, stolen vi köpte rekomenderas från 9 kg, han väger 7, så det kommer ta ett tag, men det var den stolen han satt allra bäst i och hellre det än att han har huvudet ovanför den han har nu.. men det känns faktiskt lite dumt att inte ge honom något annat, men å andra sidan förstår han inte så mkt denna julen, dessutom vet jag att han kommer få super många fina saker av släkten och han får ju hela tiden saker i takt med vad han behöver stimuleras så det är faktiskt SVÅRT att komma på något..

I kväll firar vi med min familj och lille älsklingen ska så klart vara liten tomte. <3

Om en timme ska jag iväg med min pappa och hjälpa honom med det sista till mamma, så då får Mekke leka med pappsen sin :)

svammel svammel.

Blir nog inte så mycket upd idag och imorgon, vill ju njuta av att ha familj o släkt samlade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0