Onsdag.

Idag vaknade jag på ett mycket bättre sätt än igår. Melker ville iofs gå upp klockan 7 men det gjorde inte så mycket för jag hade tvättid då. Han har legat och tjooat hela morgonen. När vi sedan skulle ner o lägga in en ny omgång tvätt så somnade han i vagnen så sött. Så nu ligger han där. Min syster kommer om en timmes tid ungefär och skulle dra med honom på promenad så jag kan sova lite, för det brukar vara hans sovtid men idag blir det ju helt knasigt, Men men det blir nog bra ändå :)


Bild från sjukhuset, Han är lite hängig där.


puss älskling <3


kul att se sig själv på datorn!


jag ber om ursäkt för den fruktansvärt slitna morsan! Det är den söta bebisen ni ska titta på. <3

Kommentarer
Postat av: lisa

finaasste!

2009-12-16 @ 19:37:30
Postat av: Heidi

NII är så söta och fina :)

2009-12-17 @ 12:52:00
Postat av: Emme - emmesprinswilliam

hihi :) sötstrutar!

2009-12-17 @ 17:07:07
URL: http://emmesprinswilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0