Rösta!

Ser att jag är en av 5 bloggar ni kan rösta på hos LOVE Skit skoj :)
Ser att jag har hård konkurrens men hade ju varit väldigt skoj att vinna.

SÅ SE TILL ATT GÅ IN OCH RÖSTA!! =)

Vi är nyss hemkomna från en lång stund på stan. Fixade lite julklappar till julklapps spelet. Fy för vad kallt det är förresten. Dy blöt i mina skor! Vi provade jacka till jonte, fy vad han ska va svår flörtad!! :p haha.. Vi tog med oss pizza hem, mums! Just nu ligger Melker och sparkar på sin pappa. Dem är så fina <3

Jag är sugen på att gå in i duschen och ta en lååång varm dusch, men vi behöver röja upp i detta stökiga hem och jag måste hem till mina föräldrar och hämta skor.

Snaaart jul, Mysigt! Detta snöoväder inbringar verkligen rätt känsla.

Måste visa lite söta bildern, Innan vi åkte iväg igår skulle Melker äta lite, han vill själv hålla, blir arg om man ska hjälpa till, dessutom vill han ha en tumme i munnen också samtidigt, gullungen! (just nu tog han tag i ett par byxor som låg brevid och drog dem över huvudet och låg o prata där under, sen drar han bort dem, för han vet att då brukar jag säga tittut när vi leker)han är så duktig mitt hjärta! i alla fall så somnade han med flaskan i munnen igår och han va så söt :)







Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Så duktig och hålla själv :)

Olivia brukar också försöka få in tummen, men då när jag ammar. Det går inget vidare :P

2009-12-22 @ 20:11:29
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0