traalaalaa.

Just nu sitter vi hemma hos min syster och hennes pojkvän, hon körde precis och jobbade och vi ska nog också dra oss hem snart. Melker ligger o snackar på golvet och jonte snackar skrit med Peter.

Igår fick vi reda på  att lilla Ebba har kommit, josef och evelinas lilla bebis, en flicka, vilket var väldigt otippat. Så idag fick jag köpa lite flick kläder. skööj! :)

Imorse körde vi först till apoteket o fixa lite nödvändiheter sedan drog vi ner på stan, var nästan helt folktomt. Jag och Jonte satte oss på ett fik ett tag och ringde ner Andy, gick några runder i affärerna men hittade bara bebiskläder :)

Imorgon ska vi dra till ikea på morgonen, ska hitta en back till alla Melkers (haha,jag skrev precis jontes..) leksaker för dem ligger överallt, och då kan ju tilläggas att han knappt kan leka med dem själv än.. Ska även köpa en större byrå...

Jag ska köpa hem någon billig body och skriva ut lite egna tryck, fick sådant papper av tusse precis :) får se om jag Lyckas.

På tisdag är det tänkt att jag och Lisa ska till nova lund, MEN JAG HITTAR INTE, tänkte att vi kunde köra till center syd istället för dit är typ det enda stället jag hittar, men det passade inte ;) haha, får väl se om vi kommer fram eller hamnar på något helt annat ställe...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är superlätt!

Kör motorvägen mot Malmö från Ystad. Sen kör du av mot Göteborg. Sen kommer du till Lomma, där kör du av mot Lund. Sen kommer där en rondell, där kör du mot Lund N, sen kommer du se elgiganten på höger sida. Då är du framme! :)

2009-12-28 @ 09:34:56
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-29 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0