a call from Nigeria?

Ja, jag blir så trött!! Jag börjar undra om det är någon illegal typ som har haft mitt nummer före mig. Det ringer någon till med med ett nummer på 15 siffror. jag har nog svarat en gång och en gång när nummert va skyddat då frågar dem efter MIKE! EFtersom att dem kan ringa mitt i natten och dem ger sig inte heller. dem har precis ringt och jag klickade varje gång ändå fattar dem inte utan har nog ringt 5 ggr nu, Så blir jag sur jag har TYDLIGT förklarat att "här finns ingen jävla mike sluta ring för fan"

Jag kollade upp nummerts första siffror på internett och det är alltså någon som ringer från NIGERIA!! ?? !!
Hade det inte varit för att jag är rädd för att åka på en jäkla räkning m jag skulle svara så hade dem fått veta ett och annat.
Är det någon som vet om man kan spärra så ett dessa nummer inte kan ringa till en? Eller om man kan kolla upp vem som var ägare till detta nummer innan?


Kommentarer
Postat av: sophié

jag fick ungefär samma samtal för ett tag sen, det är ett nummer som ringer - svarar man osv så kan dom få tag på dina uppgifter och sno dina pengar. Så svara inte.

2009-02-25 @ 09:56:40
URL: http://metrobloggen.se/sophieh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0