Att falla för begäret.

På vägen hem idag tänkte kag verkligen "köp inget godis, köp inget godis"
Men så stötte jag på min vän Jane, så tänkte jag följa henne en bit och Woops så låg där en kiosk brevid mig. Så jag tänkte äsch något litet bara. så jag tog ett kexchoklad, sen så blev jag så sugen på nappar så köpte jag det. Så var han i kiosken snäll nog att säga "du vet väl att ma n får 3 för 20:-" Och jag kunde bara inte överge den där sista påsen med fruxo :P hehe.

Så det mumsar jag på nu.

Här får ni två bilder på böckerna vi fick av svärmor :)


Oj glömde vrida den rätt :) men en MINA FÖRSTA ÅR bok :)



Och här är en bok från den underabra boken LIVET av Lennart Nilsson. Ungefär så där ser vår bebis ut just nu :) På bilden är den 4 månader och jag har nästan gått färdigt den fjärde :)

Kommentarer
Postat av: lisaaaa

haha "Och här är en bok från den underabra boken"

2009-02-25 @ 16:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0