Att vara hungrig.

Är minsan inte lätt :) Jag bad älsklingen som har varit på biltema och är på väg hem nu att ta med sig lite mc donalds mat hem. För jag är såååå sugen! Men icke sa nicke, eller Jonathan. "han var inte i närheten av mc" undanflykt! Jag tror bestämt han är rädd för att jag ska lägga på mig mer än de grav-kilo som krävs. Men jag tror nog snarare tvärtom! enligt info sidor och dyl borde jag nu har gått upp 2,5-5 kg. har jag det? NEJ! jag gick ner 6 kg i början och har gått upp 4 igen. jag ligger alltså fortfarande "2 back" sedan början av graviditeten. Så jag känner mig faktistk måttligt stolt som inte har blivit tjockis än :)

Något jag också ofta tänket på är amning. jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag ska klara av det och att allt ska funka bra för det är något jag verkligen ser fram emot. Det ska bli myyysigt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att jag ska bli mormor. Det blir mitt första barnbarn. Jag längtar så....

2009-02-21 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0