Avslöjandet.

Ja nu har vi "släppt bomben" haha för svärföräldrarna. ingen av dem blev särskilt chockade då de redan hade haft sina aning och misstankar ett tag :P Så det var ett otroligt lugnt och skönt avslöjande och vi fick givetvis gratulationer. Och jag fick chokladhjäertan :D haha.

Idag har varit en spännande, rolig och lärorik och gripande dag. En liten utflykt kan man kalla det...
Blev en lång runda också ute i snön. jätte skönt och jag fick upp flåset som bara den :)

Nu sitter Jonathan oh pappa och kollar på tv och mitt kaffe står och kallnar, mamma körde till Lotte och lisa sitter uppe på rummet med sina tre kompisar och fnittrar. sådär som bara 16-åriga töser gör :) haha. Jag har förövrigt nog druckit mer kaffe än jag bör idag :S men det är faktiskt första gången. en mugg för mkt eller så kan ju inte göra något?

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

chockade givetvis hjärtan*

2009-02-15 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0