En skön tur på stranden.

Eftersom att dagen ändå  bara har varit allmän kass o seg och jag satt o deppa ihop bestämde jag mig för att jag ändå lika gärna kunda plåga mig själv lite mer med att gå en runda med svärmor. obs! det är inte svärmor som är plågan utan det att jag var tvungen att röra på mig!!! inga missförstånd tack :D När vi hade gått ca 300 meter funderade jag på att be om nycklarna och vända hemåt igen. hahaha. som tur var gjorde jag ju inte det. Det blev en runda på en timme! puh! och vi gick även ner till stranden och släppte hunden lös. helt vindstilla. Mysigt :) hon lurade även in mig i en fårhage och fick mig dessutom att utstå en lång seg backe sista biten hem. Men det är jag tacksam för nu =)

Nu tycker jag nog att Jonathan kan komma hem. Känner mig fruktansvärt osexig och i behov av en dusch så det får det bli tillsammans med honom sedan.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0