Ensamt i sängen.

Ja det blir det varje morgon efter att Älsklingen har åkt till jobbet. I princip varje dag ligger jag vaken fram tills dess att klockan ringer och det är dags för mig att stiga upp. Nu har jag ju ingen klocka att vänta på eftersom att jag är ledig idag. Och det innebär att jag istället kunde starta upp datorn och skriva lite här =)

Jag hade förväntat mig en lika fin morgon som gårdagens, tyvärr är den ganska ruggig så där sprack mina planer på att ta en morgon runda. Fast å andra sidan är det rätt mysigt att bulta på sig massa kläder o mössa o vantar o allt och traska i skogen, men jag tror inte att kiddie uppskattar det. Nä jag får väl helt enkelt ligga här under mitt mysiga täcke och knappa på datorn. Typiskt va? ;)

Tänkte fota lite sen. En magbild faktiskt :) Det blir min absolut första. Men nog tycker jag att det börjar synas liiiiiiiiiiiiiite? endast ett par jeans är i bruk i alla fall, men det kan ju vara all den glassen jag har blivit nykär i? Men jag väljer nog att gå på alternativ ett. Att det FAKTISKT växer något i mig. ♥

Ne nu får jag väl gå ner och göra mig en stärkande frukost så jag får en stor fin och frisk bebis.

Drömde förresten inatt att jag födde en Pojke. Det var otroligt verkligt!! Jag trodde stenhårt på en flicka eftersom att jag väldigt tidigt drömde om att jag fick en liten flicka efter det har både Jonathan och Mamma drömt om flickor också. Men nu har det vänt. så vi får se :) Jag är superduper nyfiken på att veta vad det är. Men samtidigt så spelar könet ingen som helst roll, Vi önskar oss bara ett välskapt barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0