Ett avslöjande.

Det är mycket intressant, att starta denna nya blogg, För här ska jag göra mitt eller rättaresagt VÅRT, mitt och jonathans, största avslöjande Eveer :)

Jag undrar när jag ska få avslöja denna blogg :) det ska bli mkt spännande att få höra allas reaktioner, kommentarer, och hur mkt folk kommer lägga sig i mitt liv och säga åt mig att det jag gör är fel eller rätt..

Saken är den att det har aldrig kännts så rätt i hela mitt liv. Jag är så där överdrivet super lycklig som jag inte trodde man kunda vara. Det är så underbart.

Jag längtar verkligen jätte mycket, Jag längtar efter att få kalla oss MAMMA och PAPPA.

Vecka: 13
Månad: 4
090815♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kunde tänka mig att du var gravid! (: Jättekul :D Ett stort grattis och lycka till!

2009-03-15 @ 10:48:32
URL: http://jken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0