Fascinerad!

Vid frukosten idag fick jag syn på en bok som heter LIVET av Lennart Nilsson
Jag började kolla igenom den nästan 300 sidor långa boken och jag blev helt otroligt fascinerad.. Lennart Nilsson har tagit bilder innuti människokroppen. där är bilder från Befruktning till färdig bebis, alla otroliga steg tagna med perfekta kort. man ser EXAKT hur barnen i vår mage ser ut och utvecklas. halva boken handlar om detta. Resten handlar om hur alla våra olika organ ser ut. Det är stora fina bilder tagna med perfektion

jag ska fotografera sen för ni Måste verkligen se bilder ur den

Jag förklarade min beundran över boken för Svärmor och det slutade med att vi körde ner till affären där hon handlade 4 st. En fick jag =D och Jonathan så klart :) hehe. Men en till varje syskon så jag tog med mig min och Jonathans så jag kan titta i den nu :)

Hon hade även köpt en Mina första år bok igår som jag fick idag. Så himla gulligt :) vill fylla i den redan nu. När vi var på affären idag kunde hon ine heller hålla sig utan erkände att hon hade köpt en stor nalle puh samlingsbok som vår bebis skulle få senare. Tihi. så jäkla kärt gjort :) Det betyder så frutkansvärt mycket att hon är så engagerad och är så positiv till det.


Till höger ser ni framsidan till boken.

När jag kommer hem ska jag fota så ni får se våra böcker och dessa fantastiska bilder :)

Måste även berätta en rolig sak. jag sökte på google. på livet lennart nilsson och så på bilder. så kommer där upp en polisman längst ner. om man klickar sig in där kommer man in till en artikel som jag har skrivet en gång :) haha den hade jag inte förväntat mig att hitta där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0