fett och socker.

Ja det är vad jag är sugen på nu!!
Tittade in på http://jlethin.blogg.se/ blogg och hittade kinabox oxh wienerbröd.. DET reagerade mig kropp på :)
Själv sitter jag med ett glas vatten och en jävla yoghurt som är svår att trycka ner!

Idag gick jag upp alldeles för tidigt. Var inställt på bussen kvart i 8, istället hämtar Jennie mig kvart över 9 och här sitter jag och har varit klar i en halvtimme. Blir så arg när jag måste tvinga mig ur sängen när jag ÄNTLIGEN har börjat få lite ordning på sömnen igen.

Förresten - Jag ligger oftast på vänstersidan så när jag vaknar och lägger mig på rygg har jag en stenhård kula på vänsteridan och nästan platt till höger. Kan bebisen och allt annat verkligen flytta sig så mycket under en natt :)?

Idag är en kort dag. Sen ska jag hem till svågern min. Sen hämtar Älsklingen mig när han har slutat jobb!

Vi hörs!



Lägger in den enda magbild jag har :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Din mage är så söt.

2009-02-26 @ 19:43:07
Postat av: Blivande mamma <3

Tack mamma :)

2009-02-27 @ 07:08:47
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0