Fy mig!

Bebisar är lekfulla både i och utanför magen. Din bebis har kanske upptäckt sin allra första leksak - navelsträngen - som kan vara rolig att dra i och klämma på. Även om bebisen kan ibland kan klämma tillräckligt hårt för att minska syretillförseln, behöver du inte vara orolig för att den ska hålla tag så länge att det orsakar skada.

Känner mig som en riktigt elak blivande moder. Men när jag läste detta brast jag verkligen ut i skratt. Ni förstår, ibland händer det att jag får otroligt märkliga syner i huvudet och det var precis vad jag fick just nu.. (lite Simpson stuk över min bild)

Där stod i förra inlägget om hur byxorna inte passar blabla, Jo det behöver ju inte jag bekymra mig om direkt. Antar att det är något jag ska vara glad över :) Känner dock hur det börjar dra mer och mer i ligamenten och har gjort det nu i över en vecka. Är väl bebisen som växer där inne. Jag tror helt enkelt att det bara kommer säga Puff, så har jag en mage. Tror det kommer dröja ett tag till och sen smäller det till och så kommer magen inte hinna vänja sig utan Heeeej Alla Bristningar. Menmen, det är väl något som dem flesta brukar få på köpet och det är något jag verkligen kan stå ut med om det resulterar i en Bebbe =)

Tycker verkligen det är synd att inte Jonte var med igår, allt blev så himla verkligt med en gång. Och det var igår som jag för första gången INSÅG att där fanns något och att jag faktiskt SKA bli Mamma (jag bortser från allt hemskt som kan hända och ser framåt positivt istället)
För Jonathan känns det ju fortfarande Overkligt så att säga och det komemr troligen göra det i 20 dagar till. men SEEEEN är det ultraljud och fy tusan vad jag tjatar om det men oj vad vi längtar!! :)

Jag vill så gärna bjuda er på massa bilder och göra det lite roligare för er att läsa men jag är hos Jonathan i helgen och har ingen kamera med mig. men jag LOVAR bilder i början av veckan. Så håll ögonen öppna :)

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0