Glassigaste nyheterna..

.. På blogg.se första sida gör mig GALEN! Jag vill ha allihopa! :)

Pojkvännen är i verkstaden och kommer väl hem om någon timmes tid eller så. Ska nog be honom köpa med sig glass hem :D

Thaimaten igår var Himmelsk! Dock så äter jag ALLTID så att det inte går ner en endaste liten bit till och får istället ligga och kvida över hur äckligt mätt jag är. att jag aldrig lär mig!!


Nu är där En kusin som vet om att det inte bara är han som ska hjälpa till att utöka släkten i år. (dem jag skrev om i några inlägg tidigare) Imorgon är dem beräknade att föda i alla fall och jag Lääängtar :)

Har tagit med mig kameran till Jonte så ska försöka få några nya bilder på oss. Då kommer ni även få se hans "FRISYR" Och kanske kan hjälpa mig med hur man övertala sin pojkvän att gå till frissan utan att han tar illa vid sig och tycker att "jag inte älskar honom för den han är" haha. han är värre än mig!!

Ska även få ut honom på resturang ikväll tycker jag. jag måste UT! Blir galen av att ALDRIG göra något ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0