Godmorgon.

godmorgon godmorgon på er!

Igår blev det inte ett enda inlägg. Jag tittade inte ens på datorn igår. Nej för på väg hem i bilen så mådde jag Icke bra utan det slutade med att jag satt och kräkte i en påse. Jag mådde skit både fredag och lördag kväll och i går morse. Kändes mer som magsjuka än grav-spya.. Låg i sängen hela dagen igår. frukosten kom ju upp igen så den gick jag miste om. och när det väl var kvällsmat fick jag bara ner lite lite grönsaker. så förutom nudlarna älsklingen gjorde till mig som slank ner hyffsat lätt.. och glassen där efter som slank ner MKT lätt :D så blev det ingen mat för mig och bebis igår. Blir så ledsen när det blir så för vill ja ha en fin frisk bebis, vill ju inte den ska ligga o va hungrig. haha.

Jag tog en panodil igår och sedan somnade jag med bums. har sovit jätte bra hela natten och mår faktiskt nog Bra idag. Dock är det fortfarande jobbigt med mat så jag har fått i mig 2 skivor apelsin och 13g kexchoklad.

Ne nu ska jag gå min "dagliga runda" här på internett och kolla in alla bloggar. Senare idag LOVAR jag er en magbild :)
jag har ju inte varit hemma nu på hela helgen och det första mamma sa när hon såg mig var "oj vilken liten mage du har fått" JAHAPP? jag själv ser ingen skillnad mer än att när jag ligger ner kan man se mina höftben lite och jag har alltid varit rak och insjunken men nu är där en liten bula utåt istället i mitten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0