Hos svåger.

Jag sitter just nu hos svågern. Eller ja i hans lägenhet. Fick "passa" den idag ! Ett par telegubbar skulle komma så jag får vara här och släppa in dem. Dem är nog just nu i lägenheten brevid för det hörs som att dem ska borra igenom väggen vilken sekund som helst. Fruktansvärt irriterande!

Nu ska jag få lite läxor gjorda här tänkte jag!

Idag har jag på mig ett par gamla jeans som egentligen inte passar, men med hjälp utav ett gummiband och ett långt linne över så sitter dem perfekt igen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vad kul med en liten bebis! Vilken vecka är du i??

Själv har ja 2 barn(2½ och 4år)Fick äldsta pojken när jag var 18År.Fråga gärna om du undrar över nått=)

Kram kram Madelene

2009-02-26 @ 13:24:46
URL: http://glamourmorsan.blogg.se/
Postat av: jessica

svarar: haha, stekos & röklukt är det allra värsta tycker jag med. hahah, jo jag har världens bästa svärfar :) idag kom han hem med ett till wienerbröd och en sån chinabox haha! men de e bara för jag knappt äter nått, mår illa och kräker av allt. så dom gör allt för jag ska äta lite. dom e världsbäst :)

2009-02-26 @ 16:12:30
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: annalinnea.

Halloj älsakde du! :)

Ja jag kommer på måndag, är hemma i Ystad på söndag vid åtta på kvällen typ. Jag saknar dig också, ska bli kul och se om jag ser någon skillnad på dig nu när det gått två veckor. tänker på dig (er)! och du, könet ska vara en överasskning! finns bra neutrala kläder till första dagarna. :)

många pussar och kramar

2009-02-26 @ 20:47:05
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0