humörsvängning?

Ja asså Jonathan har ju faktiskt inte fått smaka på dem.. än... På något sätt lyckas han inte få mig förbannad. och om jag ogillar något han säger eller tycker märker han det på EN SEKUND och vänder helt om och "pussar och myser med mig och lilla älskling putte :) "  Ja ni vet?

Men när jag är hemma är det nog lite värre. Om jag tycker att någon pratar jätte högt eller börja höja rösten så tar jag ett djupt andetag sen skriker Jag istället med mig högsta stämma Skrick för i helvete inte, bebisen vill inte höra!!! Då blir genast alla tysta :) Sen blir jag väldigt lugn igen.

Jag har även kommit på mig själv med att försöka ta bebisen i uttnyttjande för BRA saker såklart. Tex "du vill väll inte att bebisen ska komma ihåg dig som en röklukt" eller " skrik inte, barnet hör er och kommer urskilja era röster och sen kommer den inte vilja vara hos er när den födds för den kommer ihåg er som gapiga människor"  Ja massor med annat också men kommer inte på det nu dock.

Imorse när vi låg och morgna till oss kröp Jonte ner med huvudet och la det på magen. Jag Älskar när han gör så. det är så fruktansvärt mysigt. Jag förstår att han vill se och höra något men nu är det bara 13 små dagar som komme gå jätte fort innan det är dags för UL :) ♥

Nu svarade älsklingen att han skulle köpa med glass hem till mig! Plus poäng till honom :D

Kommentarer
Postat av: katarina

hm hm... hur är det själv med lilla humöret. :-)

2009-02-28 @ 14:33:28
Postat av: jessica

svarar: haha ja :) hela kroppen blir konstig. hahah roligt inlägg, precis så är det för mig :P det är precis som killar blir helt underbart förstående under graviditeten :)

2009-02-28 @ 15:59:42
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Lisa

tsss du ska väll inte säga nått om humöret :D

2009-03-01 @ 18:45:44
URL: http://lisaanilssoon.blogg.se/
Postat av: Blivande mamma <3

Men oh, Lisa och mamma. Ibland är ni inte så smarta :) ! Jag skrev ju om att JAG får humörsvängningar som NI får känna av!

2009-03-02 @ 07:17:37
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0